نرخ تتر چقدر است؟
نوشته شده توسط : yadakyar

تتر یک ارز پایدار محبوب است که تریدرها بسیار از آن استفاده می کنند. دلیل محبوبیت تتر نرخ تتر است. تتر به دلیل اینکه پشتوانه آن ارز های فیات هستند نرخ آن همیشه ثابت است و دچار نوساناتی که در بازار برای دیگر ارزهای دیجیتال به وجود می آید. این مسئله باعث محبوبیت تتر شده است.

در ادامه به معرفی ارز پایدار تتر می پردازیم.

در سال 2010 یک شرکت هنگ کنگی اقدام به ساخت تتر کرد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کردند بر این باور بودند که فناوری بلاکچین بیت کوین قابلیت این را دارد که بتوان بر روی آن چندین ارز دیجیتال دیگر را هم به اجرا درآورد.

به همین دلیل دو گروه متشکل از متخصصان عرصه فناوری تشکیل شد که ایده گفته شده را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند و در نتیجه به ادغام کردن نتایج به دست آمده از تحقیقات پروژه های این دو گروه تتر به وجود آمد. این دو گروه استارت آپی با نام ریل کوین و یک صرافی ارز دیجیتال با نام بیت فینکس بودند.

ثابت بودن نرخ تتر یا همان بدون نوسان بودن قیمت آن مهم ترین نقشی است که تتر در دنیای رمز ارزها به عهده دارد. این ثبات قیمت باعث شده است که جمع کثیری از تریدر ها برای حفظ سرمایه خود در مقابل نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای موجود در بازار پول خود را به تتر تغییر دهند تا سرمایه خود را در برابر نوسانات قیمت حفظ کنند.

در بازاری که ارزهای دیجیتال با نوسانات شدید همراه هستند و افراد زیادی از ضرر کردن در این بازار واهمه داشتند، نیاز به یک ارز با قیمت ثابت به شدت احساس می‌شد. به همین دلیل تتر را ایجاد کردند. در واقع مهم‌ترین ویژگی تتر، ثابت بودن ارزش آن است. اگر شما طلا بخرید ممکن است فردا ارزش آن پایین بیاید و ضرر کنید یا اینکه بالاتر برود و سود کنید بنابراین طلا ثبات ندارد. اما تتر همیشه 1 دلار است و با توجه به اینکه در ایران دلار تقریباً روند صعودی دارد، خرید تتر برای پول شما هم امنیت و هم سود دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های تتر که توجه افراد را به خود جلب کرده است، پایین بودن کارمزد آن می‌باشد (حدود 5 تتر در هر تراکنش مالی). به همین دلیل به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است. البته با توجه به نحوه خرید تتر، میزان تراکنش ممکن است متفاوت باشد و این موضوع به صرافی‌ای دارد که از آن خرید می‌کنید.

ویژگی جالب دیگر تتر این است که می‌توانید تتر را به ارزهای دیگر تبدیل کنید. معمولاً زمانی که بازار ارزهای دیگر سیر نزولی دارد، سرمایه گذاران به تتر پناه می‌اورند و زمانی که سیر صعودی گرفت، می‌توانند تتر خود را به بیت کوین و غیره تغییر دهند. با این روش پول خود را می‌توانید حفظ کنید.

 

 





:: برچسب‌ها: نرخ تتر , نرخ تتر در تترلند , خرید تتر , قیمت تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: